Seneste emner
» Canada goose dunjakke Online Shop er der for digaf bruunbruun Tors 27 Dec - 15:55
» Pilen sort etiket dunjakke
af bruunbruun Tors 27 Dec - 15:39
» Hvordan vælger høj kvalitet dunjakke
af bruunbruun Tors 27 Dec - 15:23
» Bluetooth på HTC Desire C
af denlillebaron Tors 27 Sep - 7:56
» Alt Om Down Foret Moncler jakker
af immenseaffectio Tirs 31 Jul - 19:30
» fejl ved Rooting af lg optimus 2x
af fck hero Lør 11 Feb - 8:55
» Opdatering
af Larsn84 Tirs 10 Maj - 9:27
» PROBLEMER MED VORES SIDE
af Admin/Martin84 Man 9 Maj - 11:22
Hvad synes i om det nye forum og nyhedsportalen?
2 deltagere
Side 1 af 1
I forbindelse med oprettelsen af vores nye portal, vil vi gerne vide jeres mening herom.
Er den nye side flottere, mere overskuelig og virker mere professionel, eller ser i ingen forandring i forhold til før, eller er det mere uoverskueligt end det gamle?
Hvad er jeres mening?
Afgiv en stemme og skriv også gerne en kommentar med hvad i synes godt om, eller hvad vi kunne gøre bedre
Mvh
Hjælp, tips og tricks til Android
Er den nye side flottere, mere overskuelig og virker mere professionel, eller ser i ingen forandring i forhold til før, eller er det mere uoverskueligt end det gamle?
Hvad er jeres mening?
Afgiv en stemme og skriv også gerne en kommentar med hvad i synes godt om, eller hvad vi kunne gøre bedre
Mvh
Sv: Hvad synes i om det nye forum og nyhedsportalen?
Admin skrev:I forbindelse med oprettelsen af vores nye portal, vil vi gerne vide jeres mening herom.
Hvad er jeres mening?
Mvh
Vil ikke stemme, kan ikke stemme, da jeg jo ikke har været på det gamle site.
Men det virker umiddelbart okay, men da I jo selv siger I langtfra er færdige endnu, vil jeg vente med at danne mig en egentlig mening til senere.
Akker- Normal Bruger
- Antal indlæg : 2
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum