Alt om Android
For at få adgang til alt indhold må vi bede dig om at logge ind eller oprette en gratis bruger. Til gengæld må du undvære de fine reklamer Smile

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Alt om Android
For at få adgang til alt indhold må vi bede dig om at logge ind eller oprette en gratis bruger. Til gengæld må du undvære de fine reklamer Smile
Alt om Android
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Canada goose dunjakke Online Shop er der for dig
af bruunbruun Tors 27 Dec - 15:55

» Pilen sort etiket dunjakke
af bruunbruun Tors 27 Dec - 15:39

» Hvordan vælger høj kvalitet dunjakke
af bruunbruun Tors 27 Dec - 15:23

» Bluetooth på HTC Desire C
af denlillebaron Tors 27 Sep - 7:56

» Alt Om Down Foret Moncler jakker
af immenseaffectio Tirs 31 Jul - 19:30

» fejl ved Rooting af lg optimus 2x
af fck hero Lør 11 Feb - 8:55

» Opdatering
af Larsn84 Tirs 10 Maj - 9:27

» PROBLEMER MED VORES SIDE
af Admin/Martin84 Man 9 Maj - 11:22

Besøg
HTML hit counter - Quick-counter.net

Anmeldelse af LG Optimus 2X

Go down

Anmeldelse af LG Optimus 2X Empty Anmeldelse af LG Optimus 2X

Indlæg  Admin/Martin84 Søn 1 Maj - 3:20

Vores syn på LG Optimus 2X fra en skala fra 1-5:

Kamera: Kameraet synes jeg er over middel! Den optager uden lag, og har i mine øjne, flotte farver ved både billed og video, og god fokus ved billeder.
Fokus er til gengæld ikke så god under video optagelse, efter vores mening.
Men skulle blive rettet i den næste opdatering, der er på trapperne?
Den kan optage i både 720p og 1080p.
Foto lyset (LED) synes jeg faktisk virker godt, da lyset nærmest bliver kastet frem som en lys kegle.

Kamera giver vi: 4

Batteri/standby: Batteriet holder efter vores forbrug ca fra kl 08:00 til 01:00/02:00 uden at komme i en oplader i løbet af dagen.
Standby er HELT i top.
I løbet af en 1 time, har den taget 0%, 2 timer = 1%, 3 timer = 2%, 4 timer = 2%, 5 timer = 3%, 6 timer = 3% og 7 timer = 4%.
Længere har vi ikke været oppe i standby, uden at røre mobilen.
Vores daglige forbrug er ca flg:

10-30 sms
0-5 mms
10-90 min tale
20-90 min surf
0-30 min spil
0-90 min musik
10-120 min alt mulig andet f.eks. facebook, mails osv.
GPS, tager vi ikke med, da når det bruges er den sat til strøm via cigar stikket.
Resten er standby tid.

Batteri giver vi: 5 (pga den kan klare vores daglige forbrug uden opladning i løbet af dagen).

Skærm: Skærmen synes vi er utrolig flot i farverne.
Står rigtig flot og skarpt. Den er på 4" og kan med god vilje betjenes med en hånd.
Vi sammenligner LG´s skærm med DHD og SGS.
Og her synes vi den slår DHD stærkt, og ligger rigtig tæt op af SGS.
Vi synes vinklen fra forskellige vinkler er næsten ens.
SGS, er lige en anelse bedre!
Touch i denne mobil, er noget af det bedste vi har prøvet til dato, på en Android mobil!
Vi har kun waauw at sige til dette punkt. Den er præcis, og registrer hvert et tryk. Om det er pga. dens hurtighed, ved vi ikke? Men det virker!

Skærmen giver vi: 4

GPS:

GPS, er der ikke så meget at fortælle om, ud over at google maps og co-pilot køre 100% gnidnings frit. Den er hurtig til at få forbindelse, og er ikke ustabil under navigation.

GPS giver vi: 5

Kvalitet: Kvaliteten er i vores øjne i top. Dog så vi helst lidt andet materiale end plastik.
Dog skal det siges, at der ingen knage eller mislyde er fra bag corveret. Og med metallet med Google logoet på er kun et plus. Giver et anderledes look.
HDMI portens plastik dut, havde vi dog heller set, at de havde lavet i gummi istedet.
Men ellers er kvaliteten i vores øjne helt i top!

Kvaliteten giver vi: 4

Bruger oplevelse: Brugeroplevelsen på denne mobil er 100% i orden.
Den efterlader en med åben mund og wooow effekten rungende, inde i hovedet.
Der har været lidt lag på nogle tidpunkter, når den bliver kørt hårdt ud. Men fair nok, det er en mobil!
Ellers køre alt 100% smooth, og gnidningsfrit.
Det eneste der er et kæmpe minus, er alle de forud installeret software, der ligger og fylder.
Men, men ellers noget af det bedste af oplevelse vi har prøvet på en Android mobil til dato!

Brugeroplevelsen giver vi: 4

HDMI: Rigtig fed funktion, hvis man er til dette.
Personligt synes vi det rigtigt fedt, at slå den til sin fladskærm.
Mangler dog lige at den kan afspille flere formater.
Det skulle dog også være på vej, med opdateringer? Men alt køre 100% hvis den kan afspille filmen/video.
Ingen lag, og pause og spol er der heller ikke noget at sætte en finger på.
Vi egentlig give top karakter, da vi synes alt det den nu kan afspille, gør den MAX godt!
Men, vi trækker en ned fordi at der er nogle formater den endnu ikke kan afspille. Men så snart den kan det, er det fuld valuta her fra.

HDMI giver vi: 4

Wi-Fi og data forbindelse:
Har ingen problemer haft her. Kan dog læse rundt omkring at nogle har haft bøvl med Wi-Fi. Men alt har kørt 100% fra start.
Alt fungere, og forbindelsen til data er super godt.
Oplever ikke voldsom fald, når man holder mobilen i hånden.
EDGE og 3G hopper den også fint i mellem.

Wi-Fi og data giver vi: Wi-Fi 5 og data 5

Bluetooth: Bruger mit bluetooth headset HVER DAG (Martin). Så når jeg står op, slutter jeg mit headset til, og først når jeg går i seng, slår jeg den fra igen. Her er alt bare i orden.
Ingen udfald, som jeg oplevede tit på f.eks. DHD. rækkevidden er på de 10-12 m som lovet.

Bluetooth giver jeg/vi: 5

Lyd (ekt og headset): Lyden kunne være bedre i ekt højtaler.
Men den er heller ikke dårlig! Den ligger midt i mellem f.eks. DHD og SGS.
Ahh måske lidt tættere på SGS. Men den slår ikke SGS´s, varme og behagelige lyd fra ekt.
Lyden ud gennem jack stikket er dog helt i top, hvis man har et godt headset.
Så er lyden KANON! Equalizer kan indstilles til:
Virtuel surround, Acoustic, Bass boost, Classical, Ryd, Komfort,
Dance, Electronic, Hiphop, Jazz, Latin, Live, Piano, Pop, Ren bypass,
Rnb, Rock, Diskant, XtraBass og Vocal.

Lyd giver vi: Ekt 3.5 og headset 5

Alt det andet:

Spil køre super godt på den.
Og med udsigt, til at kunne spille PS2 spil på den 8 kernet tegra GPU, er jo kun lovende for rigtige fede spille oplevelser.

Samtaler vi har udført på O2X, har været problem frit. Ingen udfald, eller mistet opkald. RETTELSE: Ved de første eksemplarer har der dog, været fejl i.
Så højtaleren kunne finde på at komme med krasse lyde under samtaler. LG er opmærksomme på dette, og har trukket de ramte mobiler tilbage!

USB mellem O2X og computer, har der overhovedet ikke været problemer med.

Salgs kassen indeholder: Oplader/data kabel, manualler, headset, HDMI kabel, LG Optimus 2X.

OTA opdateringsmulighed (trådløs opdatering - kræver kun dataforbindelse eller Wi-Fi)

Alt det andet giver vi: 5

Vores samlet resultat: 4.0 ud af 5.

Husk det er kun vores syn på LG Optimus 2X! Wink
Admin/Martin84
Admin/Martin84
Admin
Admin

Antal indlæg : 97
Geografisk sted : THY

http://www.androidtips.mono.net/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen